YOUNG

ALLIN young

אימון פונקציונאלי לנוער,

המותאם באופן פיזיולוגי לקבוצת גילאים: כיתות (ז'- י').

 

אימון דינמי המבוסס על שילוב סגנונות אימון שונים כגון:

(CROSSFIT / TRX / OUTDOR / POWERLIFTING / HIT / TABATA / ATHLETICS)

אימון מסוג זה משפר את כל מרכיבי הכושר:

(כוח מתפרץ, מהירות, זריזות, סיבולת, גמישות).

כמו כן, מגביר את המימוש ומקסום הפוטנציאל הקיים אצל המתאמן באופן משמעותי, יחד עם הקניית יתרון בענפי ספורט תחרותיים ופעילויות גופניות נוספות וכמובן בפעילות היומיומית.

כל זאת כדי לשמור על רמת הקשב והעניין בקרב צעירים המסייעת להתמדה בתוכנית האימון ומאפשרת ביצוע מגוון רחב של תרגילים תוך עבודה על כל שרירי הגוף.

 

המביאים לתוצאות של:

 

עלייה בצפיפות העצם – "חוק WOLF".

עלייה במסת השריר – שדרוג בהרכב הגוף בדגש על דחיסות שריר תוך הפחתת אחוזי שומן בגוף, הקטנת שיעורי הפציעות ואף מניעתן עקב חיזוק רקמות חיבור תומכות, שיפור היציבה ושיווי המשקל סביב המפרקים ושיפור יכולת השריר באופן כללי.

עלייה בקואורדינציה – שיפור בביצועים מוטוריים גירויים שונים לטובת גיוס יחידות מוטוריות בשריר בתיאום טוב יותר (סינכרוניזציה).

שיפור הדימוי עצמי ועלייה בביטחון העצמי  דרך תחושת מסוגלות ושיפור ביצוע פעילות גופנית / משימות יומיות בצורה יעילה יותר, בייחוד כאשר הלקוח מרגיש כחלק בלתי נפרד מקבוצה.

 

כל השאר בונוס? שזה:

שריפת שומנים לחיטוב, שיפור כוח, בניית מסת שריר, סיבולת לב ריאה, קואורדינציה, חיזוק שרירי ליבה, שיווי משקל ויציבה.

 

כחלק מהאימון:

מתקיימות שיחות פתוחות להבנת ותמיכה בנושא תזונה נכונה ושמירה על אורח חיים בריא.